5 december

Inte lång tid till julafton nu ^^ Och igår fyllde Tranan äntligen myndig :D Så säger Grattis till henne här igen :)

Snart ska jag iväg och sjunga för nästa söndag så ska jag sjunga i kyrkan. Lite pirrigt för jag har börjat tabba mig som tusan. Går inte upp i tonerna när jag ska göra det även om jag vet precis hur jag ska göra. Fuktansvärt störigt, så jag ska sjunga stilla natt hela nästa vecka :p Nästa helg är det även lussevakan, får se hur jag tänker göra med den. Inte så jätte sugen faktiskt. Kanske blir Stenssons istället för jägers? Vi får se.

Denna helgen ska jag iallafall jobba både lördag och söndag. Imorgon ska jag även fira min kusin som fyller 6 år :) Känns verkligen jätte konstigt, åren har verkligen bara flugit iväg. Och ikväll blir det idol-kväll.

Jag har även fått en byrå och en ny spegel. Har kanske sagt det tidigare men jag ska försöka få pappa till att sätta upp spegeln idag, så kan kanske visa er sen hur fint det blev :)

Jag har även köpt skolkatalogen idag och hyfsat bra blev jag på fotot också :)


Countdown:
19 dagar till julafton
70 dagar till Frankrike
181 dagar till studenten :D


XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0