- Fortfarande inget internet hemma !

Det är värdelöööööst.. Förvisso så har jag ändå upptäckt att jag klara mig hyfsat bra utan det.. Hade jag haft lite att göra så hade jag klarat mig helt utmärkt,men nu bor man ju i löberöd och där e ju typ inget att göra ! haha.. Är hos emma nuuuu :) Kollar resor som tusan !!! snart har vi det. hehe ^^ Var även på burlövs center idag och handlade lite kläder, typ 2 tröjor, 1 linne, 1 klänning och en sån lång mysig kofta och ett par leggings också.. så nu är man lite klädd ett tag iaf. haha ^^ och att inte förglömma, jag handlade ju hårspray också ! viktigt viktigt. haha..
Imorgon är det nyårsafton :) var och handlade mat idag, blir flygande jakob.. Efterrätten va min avdelning och den är klar men den säger jag inte vad den består av förräns nästa gpng jag skriver, lite hemlis ^^ haha..



Gott nytt år !!

Kommentarer
Postat av: Jessica Bylund

Hoppas allt är bra med dig och att du fick en super bra kväll :) Gott nytt år ffs!

2008-01-02 @ 01:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0