- Helvetes jävla fan skit o jävla mög

Jag hatar att vara arg !! Först kommer jag hem från jobbet, startar datorn, funkar inte cp-internet !!! Jag får spel ! får jag det till att funka iaf, jag e fortf lika arg.. Sen kommer Sara o säger att nää dem ska inte vara med på vår förfest imorn, dem ska vara på nån annan och den är tydligen hemlig !!!  Vadå, duger inte vi då ?! Och på jobbet sa Louise en sak till mig som jag borde ta åt mig av o sluta göra det jag håller på med, den saken är en annan sak o det vill jag inte berätta här.. Det e inget farligt asså men det e så jävla störigt och ingen förtjänar det ! Hade jag haft en sån här boxnings-säck så hade jag nog kunnat stå där o slå i säkert 1 hel timme om inte mer ! och det är verkligen hemskt att vara så här arg !! Hade det inte varit mörkt ute så hade jag gått ut o sprungit en lång jävla runda, trots att jag inte hade orkat !

Imorgon är det jägers och om där e nån person som kommer förstöra den kvällen för mig, så kan jag lova att den personen kommer inte glömma hur en utskällning från Alexandra låter, tro mig !


Kommentarer
Postat av: Timsie =)

kom inte vill till förfesten eller!? vavavavavavava? :D

2007-11-05 @ 17:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0