- Det blev en kul Halloween- middag (=

Igår var vi som sagt hos Tim och käka tacos o blåbårs-, äppel-, fläder-paj :p gott gott.. Vi kollade även film, den första filmen var extremt dålig, aldrig mer att killarna ska få välja film igen. Det stod "för den som gillar tortyrporr" på baksidan, hmm, undras tro vrf dem valde filmen ? Den va jätte dålig verkligen :p sen när Malla, Emma L, Sara och Andy stuckit hem så kollade vi andra på Mr.Brooks, en thriller, den va faktiskt bättre. Satt dock o halvsov mig igenom filmen men iaf :p haha.. Sen var det hem till bästa Emma och sova :D och sen stack jag hem idag vid 12, fick skjuts av "fille da man"  hahaha.. Så fixade han min dator o lite sånt, tog för tusan 3½ timme.. Fick massa bra musik :) wiiie..

På fredag är det jägers som gäller och det ska bli ÖÖÖÖÖÖÖÖS !! :D och Interphace ska dit, det gillas ;) Sara och jag ska äga som vanligt, min lilla sötsak ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0