- Man blir så trött asså !

Jag var tvungen att starta upp min blogg igen. Kände att jag behövde ha ett ställe att få avreagera mig på lite, kanske inte så många som kommer lyssna men iaf..

Mitt största störande objekt idag: FJORTISAR som tar såna patetiska bilder o lägger ut dem på bilddagboken.
Jag tåler det verkligen inte. Jag bli tokig !! Jag tycker det e så himla fult och blir så himla äcklad av det.. Det jag mest kan störa mig på är att vissa av tjejerna är inte snygga och ändå får dem såna kommentarer som "sexigt", "fan va snygg du är". Oftast är det för att dem i princip inte har några kläder på sig ! Ena tjejen är en hora den andra är snygg som tusan för att hon lägger ut såna bilder :s jag förstår det inte..

Mitt andra störande problem idag är: Engelska-prov..
Jag är inte ett dugg sugen på att skriva prov, men vem e det egentligen ?  haha.. Jag har tappat jätte mycket av min motivation till engelska tack vare den läraren vi har.. Det är förjävligt ! Men men.. Iaf iaf, får väl öva på det istället nu^^

Jag åker till Rom den 11 november, jag längtar som tusan.. ! det ska bli skönt att komma härifrån lite, även om där e kallt och man riskerar att få sina pengar snodda hur lätt som helst :s en till sak som är störigt. Att folk inte har lite hyfs i kroppen..... Haaaaj haaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0