- Varför ?!?!

Dagen började bra som tusan, lite trött bara men det e jag alltid.. Gjorde engelsk-provet hyfsat snabbt o skrev i allt som jag kunde, så hyfsat bra insats där ! Somna på rasten på latinen, SKIT bra..!! Sen var det idrott, tre-kamp i fotboll,volleyboll och innebandy.. Gjorde riktigt bra ifrån mig och så himla roligt.. Kommer man hem, har inte min syster släppt ut hundarna, så jag får göra det såklart.  Så sa ska jag ta in den gamla hunden som är så jävla vresig o sur, tar jag tag i hans halsband så bara vänder han sig om o försöker bita mig :o det va väldigt nära att han gjorde det och tro mig man vill inte bli biten av honom med hans räliga tänder. Så blir skit arg på det mest rädd antaglien. Kommer upp på jobbet o tar min lönelapp, får extremt lite i lön !!! Så jäkla besviken asså ! Och nu sitter jag här och avreagerar mig ! Och tro mig det är inte sista gången jag sitter o skriver så här.. Detta är typ min aggressions-blogg, så jag inte ska ta ut det över andra !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0