Tjenna tja ;)

Idag har varit en lugn dag, inga raseri-utbrott ÄN ! haha.. Inte hänt så mkt kul idag eller jo en kul sak som jag o Sara skrattade åt som tusan idag.. Vi hade en håla på 2½ timme idag, så hade teknik-klassen lunch under dem 2½ timmarna. Så satt jag,Sara,Anja o Saga o pluggade, så kom filip o andy, som går i teknik-klassen, fram till oss och snackar o så. Så tar filip min spanska-bok och sen tar han mina nycklar, så har jag en sån lite nalle i mina nycklar. Så kollar jag på filip för han va ovanligt tyst för länge :p så när jag kollar på han så sittar han o leker med den nallen, den går på nån stig som va i boken så gjorde han små ljud till. HAHAHAHAHAHAHAHA.. Asså som vi skrattade åt han ! helt makalös den killen asså ! Det va nog dagens höjdpunkt det där :p

Nu sitter jag o äter glass med chocklad- och kolasås ^^ myyyycket gott och det ska jag fortsätta med nu också hade jag tänkt ! Ha det underbart ! vi ses ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0