16 april

Är och kommer nog alltid förbli ett datum som jag kommer ha i mitt huvud.. Som ni vet så är jag tillsammans med en kille som heter Filip :p Vi blev tillsammans första gången den 16 april, en av dem bästa dagarna i mitt liv kan jag säga. Låter jääääätte seriöst men jag har verkligen aldrig tyckt om en kille så mycket som han, visst jag är 17 år. Kan jag ens ha tyckt om någon kille riktigt ordentligt? Jag vet inte men jag vet att jag älskar Filip och det har jag aldrig varit ens i närheten med en annan kille. Han är verkligen en personer i mitt liv som betyder mest för mig, även när vi hade vårt uppehåll eller vad det var, så betydde han så otroligt mycket för mig. Och när han gjorde slut den 1 augusti, jag har varit riktigt ledsen två gånger i mitt liv och en av dem var då. Nu efter 7 månader blev vi tillsammans igen och jag tror inte att någon av oss har riktigt insett att det är han och jag igen. Kanske ska börja komma till insikt med det :p Iallafall är det svårt för mig att förstå att jag fått tillbaka den killen som jag kunde ligga o gråta mig till söms över, för att jag saknade han så mycket. Nu får jag dem där mysiga nätterna och morgnarna när man vaknar med hans arm runt om en, något av det bästa som finns för mig.
Jag älskar dig otroligt mycket Filip och hoppas det håller ett bra tag till nu mellan oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0