couscous kaffe knäckebröd

haha.. Såg den reklamen där en sån "lite äldre man" rappar, haha.. Då sa han det, min rubrik.

Kom hem från skolan vid 15-tiden, somnade ungefär vid 15.45 :p Såå skönt att sova en stund, kanske lite för länge, vaknade 17.10, ungefär. haha. Skönt var det iaf.

Träning ikväll, box igen ! mycket skönt att träna nu igen, tränade inte på hela förra veckan. Det känns. Så nu ska jag försöka komma igång med att äta lite bättre, har bara ätit 3½ godisbitar idag :p dock 2 chockladbullar i skolan..

Jag har hittat en ny favoritlåt som jag tycker ni kan lyssna på, ni känner säkert igen den, om ni kollar på tv-reklamer ibland :p 

http://www.youtube.com/watch?v=MR5xv3pt7KI

Kommer ni på vilken reklam det är så kan ni ju kommentera inlägget med vilken ni tror det är :D

Tjing tjing ! nu ska jag plugga tyska !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet vilken reklam det är ! 3..!
Nu ska jag till italien, Ha det
Puss

2008-04-04 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0