Dåligt uppdaterat, jag vet !

Fast det har inte hänt så värst mycket måste jag säga.. Var på 80-tals fest i fredags, mycket trevligt :p Bilder finns att se på http://AlexandramedA.bilddagboken.se :) Så kolla in där..

Har precis varit och tränat. Tränade step idag och fyyy vad dålig koordination jag har :p Men jag klarade det efter många om och men :p Imorgon blir det box och sen blir det nog en jogging-runda i Skrylle på torsdag.. Nu får vi ta tag i detta :D

På fredag ska jag också på smink-kurs på Make-up Store ! :D Ska bli sååå himla roligt.. Nästa fredag ska jag bygga på mina naglar igen ! Det ska bli skönt och snyggt som tusan, saknat det faktiskt.

Idag hade vi "buffertdag" i skolan, så åkte in där och var där i ungefär 10 min, haha. Sen bar det av till Lund med Emma och Matilda, där vi åkte till Nova Lund.

image14


En blå/vit - randig body från gina: 129 kronor
Svart penn-kjol från gina: 149 kronor
Vit väska från H&M: 98 kronor

Jag tyckte iaf att jag gjorde lite fynd iaf :p + att jag handlade pärlörhängen på Glitter också, för 69,50 kronor.. Pärlor passar till allt och eftersom jag klantat mig och gjort av med mitt andr par på fyllan, så var ett nytt par definitivt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0