Golfsäsongen har börjat...

Och det gillar jag inte alls !! Det betyder att Filip kommer vara där ute hela tiden och då kollar jag hellre på dåliga filmer faktiskt.. hmpf.. haha :p Aja, det går bra ändå !

Slutade redan kvart över två idag, gutt ! Imorgon är det idrottsprov, kul ju.. Eller inte.. Fick även se menyn till balen idag, ganska hyfsad förutom förrätten. Kallrökt lax med något till där, några grönsaker. Fisk och allt annat som kommer från havet är inte riktigt sån mat som sätter igång mina smaklökar, tyvärr. Men det resten verkade gott iaf, kommer inte riktigt ihåg vad det var för nåt. Men det lär väl komma bilder och lite sånt sen efter balen :) Ska bli riktigt riktigt roligt faktiskt.

Nu ska jag plugga idrottsprov lite, skriver mer sen om jag kommer på nåt kul :p Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0