Hemma igen då

Har bott i Hörby i hela helgen :) mys pys. I fredags blev det Lund efter skolan med Emma och Sara, skulle kolla balklänning till Sara, gjorde det ganska fort sen stack hon. Sen klippte jag mig, får se om det kommer upp någon bild sen. Vet inte riktigt om jag är nöjd eller vad jag är. Iaf, sen åkte jag hem till älsk och vi lagade pasta med korv, gott gott :p Sen kom axel och tim och vi spelade mullvads-spelet och kotte. Och jag är världens sämsta förlorare, nåt otroligt. Sen åt vi glass när dem åkt hem, marrängsviss ? ja, god var den iaf.. 
   Igår vaknade jag o älsk vid 10 tiden kanske men gick inte upp förrän vid halv 12 ungefär, myyys. Då åt vi frukost, mannagrynsgröt och mackor^^ gott gott. hehe. Sen var vi flitiga båda två, älsk gjorde nån rapport och jag satt ute i solen och läste, riktigt härligt väder. Sen på kvällen så blev det grill-tajm. Hela "gänget" var där + sofie och Johanna :D riktigt trevligt. Fläskfilé blev det och efter det blåbärs-paj m.vaniljvisp. Först tänkt att spela kubb, men då var klockan redan 21 och det var ganska kallt, så vi gick in och spelade monopol istället. haha.
  Idag åkte jag hem halv 12 och sen direkt till Nova Lund, för att handla dop-present. Såklart handlade jag också, två t-shirts och en klänning :) 300 kronor som rök där, men det var det värt. Sen blev det hem och ner till mormor&morfar där mina kusiner var. Satt ute i solen i närmre 2 timmar och fikade, Skööönt med sol.

Nu ska jag bara ta det lugnt och strunta i det faktum att det är i skola imorn. haha.


Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0