Måndag imorgon igen

Då var denna helgen över. Var ju lediga i fredags, så älskling var här i torsdags och mös med mig :) Sen åkte jag till Eslöv på fredag och älskling fick åka hem :( Jag byggde på mina naglar igen :D riiiiiktigt nice ! Sen hämtade vi Emma-femma ^^ efter det och sen åkte vi tillbaka till Löberöd, inte ofta vi är här men men. haha. Nu är dte ju så att Emma är en liten jäkel så hon har fått en ny kamera, en systemkamera sååklart ! :D Skit bra var den. Så jag blev offer för kameran, riktigt kul :p Sen blev det jobb på lördag och sen till älsk direkt efter det, åt citronformage med jordgubbar och vindruvor, han är så kreativ ibland ;p Sen idag då, så åkte Filip till golfbanan och jag till Emma.. Sen kom jag hem och börjar på panik på att jag bor här ute, KATASTROF ! Jag klarar inte det snart mer faktiskt.. Nästan skönt att det är skola imorn faktiskt.. Fast hade det varit helg eller nåt så hade jag inte varit hemma ändå så. haha. Sen är man ledig hela nästa helg, skööönt, har jobbat 3 helger irad nu. mindre kul.. OCh vet ni vad ?! den 31 oktober så ska jag se Björn Gustavsson :D Fyyyy sören vad kul det ska bli. mihi..

Nu sk jag läsa någon av mina 4 böcker jag har, frågan är vilket språk. Svenska, engelska eller tyska ? Den 4 boken är en frivillig bok som nog är ganska onödig just för tillfället. haha.. Bjuder på en bild från Emmas och min kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0