Spinning/styrka i 80 minuter, träningsvärk?

Jaa, det kommer jag nog verkligen ha imorgon. haha. Men det är så uuunderbart att få träna, jag mår verkligen ruskigt bra då.. Inte för att jag vill gå ner i vikt, absolut inte ! Men man rensar kroppen lite känns det som och man känner att kroppen verkligen mår bra av det man gör. Det är bra!

Har tyvärr inte varit en toppendag annars idag, lite synd tyvärr. Har haft lite dåliga dager på senaste tiden, tycker inte om det alls..

Jag måste klippa miiiig !! Jag orkar inte ha så här rakt och tråkigt hår, ingen lugg har jag heller knappt. Usch ! Ni tänker säkert så här, "men gå och klipp dig då ! Hur svårt kan det vara ?" Men nu är det ju så här, jag vill spara mitt hår så det blir en så jätte fin uppsättning till balen :) Men jag kan väl kanske fixa luggen ändå och dit jag ska och fixa min frisyr, det känns som att dem har koll på läget så jag kan kanske klippa upp det lite också.. Hmm, tål att tänkas på.. Ni lär få reda på svaret, hehe.

Nu ska jag sova, trött som en gris efter träningen. Funderar på att bli instruktör i box som jag ska träna på onsdag. Kan vara nåt.. Imorgon är det 5 km som gäller, min kondition är sämst !

Sov gott, gott folk ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0