Tråååkigt har jag så jag bjuder på lite info !

Här kommer lite såna snabb-frågor med korta svar :p (förhoppningsvis):

Namn:
Hanna Helena Alexandra Bondesson
Ålder: 17, fyller 18, 5 juli.
Bor: Löberöd, ute på landet med andra ord :p
Vem bor jag med? Jag bor med min mamma,pappa och lillasyster+ två hundar.
Skola: Bergagymnasiet, Eslöv. 2:a året på Samhäll, språklig inriktning.
Sysselsättning: Sitter alldeles för mycket framför datorn, tränar på ett litet träningscenter utanför byn, där tränar jag allt från box till spinning, sen sjunger jag, umgås med kompisar och älsklingen :) (jobbar även på ICA på helgerna och när det behövs,ibland)
Bästa egenskap: Kanske bra lyssnare, tycker om att prata, är väl ganska så kärleksfull så mycket jag kan iaf.
Dåliga egenskaper: Otroligt dålig förlorare och det gäller allt från barn-spel till fotbolls-matcher, har ett hemskt humör, blir väldigt lätt uppretad och är väldigt envis (envis kan dock vara bra ibland:p)
Röker/snusar: Nejnejnejnej! Har inte prövat något av det.
Onyttig/nyttig? Väldigt onyttig :p äter godis eller kakor varje dag, försöker att skärpa mig och äta frukt istället.
Morgon-/kvälls-människa: Måste nog säga kvälls-människa, är den som älskar att ligga o dra sig i sängen så länge jag kan på helgerna, dock går det inte när man sover med Filip, vilket jag gör rätt ofta. Han ska upp direkt, värdelöst. haha.
Musik: Jag lyssnar på allt. Eller det mesta iaf, inte hårdrock och metal och sånt. Inte min smak där.

Vill ni veta nåt mer så bara fråga :p Jag kommer inte på nåt mer att skriva ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en underbar dag! Titta gärna på min blogg.

2008-04-24 @ 18:27:10
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Anonym

hoppas att ditt svar blir JA;)

2008-04-24 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0