Tralalalaa =)

Idag bröjade dagen med nationellt prov i tyska. Gick bra måste jag säga :) Hoppas bara att resultaten blir detsamma. Sen har det inte hänt något sådär väldigt roligt i skolan. Men sen när jag kom hem, så stack jag till sånglektionen direkt nästan. Det är verkligen så fruktansvärt roligt att lyssna på sig och framför allt så känner man skillnaden nåt enormt när man sjunger. Idag blev det en ny låt, Eternal flames blev det denna gången. Riktigt rolig låt och passade utmärkt till min röst :) Börjar lära mig ordentligt att gå upp i dem riktigt höga tonerna, det är så kuuuuuul ! =)

Nu ska jag äta grillad fläskfilé m.potatisallad, yummi ! =)

Alexandra<3Filip ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0