Hur kan man vara trött ?!

Sovmorgon idag, kunde sova till 10 och det gjorde jag :D Men ändå är jag trött :O Jag förstår inte hur det är möjligt. Antagligen har jag väl sovit för länge. Började skolan klockan 13,00 idag, hade två lektioner. Sen hem och nu sitter jag här :p Träffade även Lalle idag och kom fram till att vi kanske ska börja med vårt PA (projektarbete) snart. Vi ska ju som sagt göra smycken. Och hade tänkt inrikta oss på halsband och armband. Ska se om jag hittar en bild att lägga in här sen vi var på vår kurs och lärde oss hur vi skulle hantera sötvattenspärlor. Det var riktigt kul och fint blev det.

Just nu har jag så fruktansvärt ont i huvudet och vill gå o lägga mig. Men gör jag det så kommer jag aldrig komma upp imorgonbitti. Och det är ju inte så kul faktiskt. Kanske ska ta tag i det där med att använda mina glasögon :p



Där hade vi ett armband jag gjorde på kursen. Jag är ganska nöjd :)

Tjing tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0