Men hejsan :p

Nu är det riktiga livet tillbaka. Skolan har börjat, dock utan att få träffa Filip varje dag :( Men har slappt schema som tusan och det är riktigt skönt. Kom hem från Rhodos den 17 augusti, det var himla skönt där nere :) Och livet fortsätter att gå vidare som vanligt. Jag är trött efter en dag i skolan med enbart långa lektioner. Så himla jobbigt. Sen att man hade lektion borta på Sallius utan att veta om det är ju också ganska så kul :p Fick reda på det typ 2 min innan vi började, så jag blev bara 5 minuter sen. hehe. För övrigt så har vi ju fått vår lille valp :) Melker heter han. En riktig buse som bits i princip hela tiden. Enda gången man kan gosa med honom är när han är trött och när han sover. haha. Men det går väl över. Och nu hade jag tänkt slänga mig på soffan och kolla tv och antagligen somna. Börjar 12,50 imorgon, så gör inget om jag inte kan somna ikväll. Tjingeling !

Här har vi poolen och utsikten från vår balkong :)


 Emma och jag en kväll i Lindos. Ja, vi matchade våra kläder med vilje :p

 Vår fina skoordning :D

Några bilder vi tog där nere :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0