1 december

Idag kopplade jag in vår systemkamera till datorn för första gången :p Har haft den sen typ i augusti någon gång. haha. I allafall så hittade jag en jätte söt bild på vår lilla vovve när han var lite mer än 8 veckor.



Han är så söt och faktiskt lika söt fortfarande. Dock har han fruktansvärt mycket mer päls nu och är något större. haha.

Jag har även varit på någon smyckeförsäljning idag. Hittade en diamantring jag gillade. Så här ser den ut:)



Jag har även kommit fram till att jag tycker om att ta foto och fixa till de efteråt :p Kanske ska bli min nya hobby? haha. Jag behöver en sån. Plugga/köra till körkortet är ingen vidare rolig hobby. Men nödvändig. haha.

Stadskörning på torsdag och imorgon har jag italienskaprov och jag vill inte!

XOXO;) Alexandra

PS. Jag kommer gråta om det inte kommer något nytt GG avsnitt imorn^^. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0