15 december

Idag har jag varit hemma från skolan. Mådde kass när jag vaknade. Så jag har hjälpt mamma att göra pepparkakshus och knäck har vi också gjort :) I lördags så hade vi överraskningsfest för min pappa som fyller 40 nästa tisdag. Och det var riktigt lyckat för han hade inte anat något alls. så vi var ungefär 50 pers som överraskade honom, riktigt kul.

Här var min outfit för kvällen :


Klänningen är från Vila och skorna från Dinsko :) Där var kallt inne, därav koftan.

Sen måste jag berätta en annan kul sak. Jag har köpt ny mobil idag :D Hoppas den kommer denna veckan. Det var den jag har visat förr i bloggen. LG KS360, i röd :D Den är så fiiin.

 Inte världens bästa bild men ändå ! Den är fiiin :D

Imorgon ska jag, Sara, Emma och Malla kolla på klänningar i Vinslöv :D Ska bli kulkul.

XOXO;) Alexandra

Countdown:
9 dagar till julafton
60 dagar till Frankrike
171 till STUDENTEN !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0