16 december

Som alla nog vet vid detta laget så var det jordbävning i Sverige idag. Och jag som de flesta andra vaknade utav det. Rusade upp ur sängen och där står pappa, "jag gjorde inget!!" "Jag lovar, jag har inte rört någonting" haha. Jag höll på att dö av skratt. Min pappa tror att det är han som gör jordbävningar och ändå är han inte tjock :p Lite läskigt faktiskt imorse ändå. Men sen tror jag att nu när man vet att det faktiskt kan hända i Sverige, dessutom ungefär 4,5 på richterskalan, så tänker man nog mer på vad de i de länder som faktiskt har jordbävningar ofta, får utstå. Jag gör det iallafall. Så södra Sverige se detta som en erfarenhet.

Annars idag så har jag hittat min balklänning :D Riktigt fin är den :) Dock ska jag inte ha den i blå som bilden, utan i brunt:) Så det blir att jobba lite på solbränna. haha. Tar 3 månader att få hem så jag har ändå någon månad på mig. Sen funderar jag på att sätta en tyllkjol under.Inte jätte stor men litet tunt lager, så jag ändå får upp lite volym på den:)



Jag har även varit på Nova idag och handlat julklappar :) Fast bara till Filip :p Men nu är det klart iallafall. Så det är skönt.
Och sen har jag tränat step med Lalle idag. Riktigt skönt, det kändes som jag skulle kräkas efteråt, så mycket tog jag i.
Imorgon efter skolan så ska jag till Filip och då ska vi göra julgodis:)

Nu är det läggdags och jag hoppas verkligen inte att efterskalven känns så mycket.

XOXO;) Alexandra

Countdown:
8 dagar till julafton
59 dagar till Frankrike
170 dagar till STUDENTEN !! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, fasen va kul kommentar av din pappa... skrattar

2008-12-18 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0