9 december

Hejhej! Nu är jag hos Emma och hon syr en klänning och jag sitter och är lite hjälpreda ^^ Imorgon så ska vi köra till Kristianstad och även köra runt lite där. Min andra stadskörning, bara typ 3 kvar. Suck. Förstår inte varför man måste köra så många ggr. Men men, lika bra att stå ut bara och försöka få det klart så fort som möjligt, helst innan 13 februari :)

För övrigt så är jag nu ekonomi-/inköps-chef för mitt företag Sonrisa, som jag har tillsammans med en annan Alexandra:p Vi gör mestadels armband men även lite halsband. Vi gör mest med sötvattenspärlor men även lite andra sorters pärlor. Jag har lagt upp några bilder tidigare från då vi var på smyckekurs. Och armbanden som vi gör nu, de liknar de ganska mycket. Fast nu lägger vi som sagt till andra sorters pärlor också. Igår satt jag och Lalle(Alexandra) och gjore lite armband och diskuterade priser etc. Och ett utav de jag gjorde igår blev sålt idag, för 80 kronor :) Så de är inte speciellt dyra. Plus att pengarna vi får in ska gå till ett gott ändamål. Vi vet inte riktigt vilken organisation, eller vilka, som vi ska skänka pengarna till. Så har ni några bra förslag med bra motivering då som bara skriv det i någon kommentar här :) Ska försöka skriva mer här i bloggen om företaget. Eftersom vi vill att det ska komma igång lite mer och vi vill få mer beställningar. Perfekt julklappstips till er mamma eller någon annan kvinnlig individ ni känner :)

Nu blir det snart läggdags, upp tidigt imorgon och vara pigg inför körningen^^

XOXO ;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0