Engelska är skit och jag vill ha lov igen !

haha :p nää, första skoldagen efter lovet var ingen kulig dag alls.. Det enda positiva nu efter lovet är att det är ljust ute på morgonen. haha. Tur att det bara är 3 veckor till påsklovet :D På fredag blir det utgång i Malmö ! Något nytt ställe som grabbsen hittat :p Sen blir det jobb hela helgen ! kuuuul.. NOT :p
Fick tillbaka ett prov på engelskan, blev godkänd men fyyy vad dåligt ! blää på engelska just nu..

Men man är ändå gladare nu när det är ljusare ute, jag har faktiskt inte varit nåt vidare sur eller arg på ett tag nu och det e kul =) haha.. Kan dock finnas en annan orsak till att jag är mycket gladare nu också ;) <3

Nu ska jag gå o göra nåt vettigt.. Box-träning på onsdag med Lalle, deeet ska bli nice ! 80 min intensiv träning, beach 2008 here we cooome ;) haha..



Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Fiffi

haha, söt kommentar alexandra ;P jag tycker också du är kuuuul :D

2008-02-25 @ 21:38:03
URL: http://aktaidiot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0