Glad dag idag ! :)

Jag verkligen älskar att vara på bra humör, men vem gör inte det :p Idag har varit en sån bra dag, hade lite sovmorgon idag, vaknade av mig själv 7.30 :) somnade om och blev väckt av klockan en kvart senare men somnade om då också och kom inte upp ur sängen förräns 8.10 :p haha.. Sen blev det bussen 9.00 ! men det gick bra ändå ! Jag hann med den iaf..

Skolan var lugn idag, tyckte jag. På italienskan så var vår ordinarie lärare sjukskriven fick vi reda på i 2 veckor så vi ska ha vår gamla lärare nu ett tag igen :D Riktigt roligt och det blev mkt flumm på italienskan, kuuul :D Sen fick vi reda på att Gabrielle, latinläraren va sjuk, yeeeeeees :D Latin är inget kul alls ! Hoppas bara hon är sjuk imorn också, så man slipper latin i 1½ timme, antagligen är hon inte det bara för att jag säger så här :p Så idag slutade jag 14.15, inte varje dag men guuud vad skönt !

Idag blir det plugg ! :p va ovanligt. haha..

Tjingeling !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0