Helg och ny frisörtid :D

Nuu är jag hos braiga Emma :D hon är i duschen så jag intog platsen framför datorn lite :p OCH jag har varit och fptt en ny frisörtid, i Hörby, sååå himla nice. klockan 11.00 :D såå nu återstår klänningen också. hmm, fast den fixas förhoppningsvis snart.. jag hopas verkligen att min kusins passar mig ^^ Jag får inte köpa en ny bara för att det inte är min egna bal, lite tråkigt dock. men passar inte Tittis mig så får jag hyra en isf :) Så då blir det att dra med Filip på klännings-äventyr xD sånt man får ta ;p

Har även köpt en tjocktröja idag :p en helt vanlig svart, sån mysig sak ^^


Ikväll blir det film med Emma, Filip, Kalle och Axel :) Får väl se om där e nån mer som dyker upp ^^ haha..

Tjing tjing :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0