Komm hol das Lasso raus xD

hahaha, I fredes var det Jägersbo som gällde. Förfest hos Saga. Det va sådär måttligt roligt, inte riktigt pigg på det men men, man vet ju aldrig om det händer nåt så hela kvällen blir ett minne för livet xD

Skola idag, var veeerkligen dryg som fan. Börjar 8.50 men själva lektionen sätts inte igång förräns 9.10, för vår lärare är så extremt seg. Så 20 min psykologi. Sen ska vi ha Italienska i 1½ timme, då va den inställd. Har vi matte i typ 30 min, lunch i 50 min, halv-seriös latin-lektion satt mest o bara gjorde ingeting leta upp lite ord o så. Tyskan, typ 30 min där också, för vi hade tydligen flyttat tillbaka till vår gamla sal igen, vilket ingen av oss i SP2b visste, så vi satt och väntade snällt ute i teknik-avdelningen. Sen kom Maria och hämta oss ^^ Sen engelska i typ 30 min där också( Alla 30-minuters lektionerna var egentligen 40 minuters). 
 
På hålan vi hade i 1½ timme, så tog Emma min nalle jag hade i min nyckelknippa, jag fick tillbaka MEN så e jag trött på den nu och den e ganska skabbiga, håller typ på att tappa huvet o sånt xD så kom vi på den smarta idén att hänga den i mitt lås och se hur länge den får vara kvar där innan nån jäkel inte kan låta den vara. Antagligen kommer den vara borta imorn och någon av TE3:orna står som stora ? och undrar varför jag kollar konstigt på dem. hmm. Mitt nalle-expriment kommer att uppdateras daligen här på bloggen ^^ haha


Nu ska jag vara social mot Sara på msn :D haj haj


 Sara&jag på förfesten hos Saga   <3<3
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0