MUF ?

Idag var där Procivitas barn på vår skola :p lite kul. haha. Jag, Emma o Malla skubbade latinen idag, kände att vi inte pallade det ^^ hahaha.. Jag hatar verkligen latin, jävla skit språk.. Så iaf, gick dem runt där och såååklart sätter dem sig vid vårt bord, ska dem sitta o övertala oss. Dem lyckades med Filip o Andy iaf xD haha.. Känner verkligen att jag inte pallar gå med i nåt sånt, såå jag struntar i det ! :p

Men nu får jag väl läsa tråk-tyskbok :p Ska vara utläst till imorn, har typ 50-60 sidor kvar :s haha..


Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Tim ;P

Hata ProCivitas-barn! Dem är så sjukt dryga ! :@ Man kan bli lack för mindre, dessutom om de är med i MUF. Hata MUF! :D

2008-02-06 @ 22:01:24
Postat av: Alexandra

hahaha.. Okej, så då hatar vi dig då ;p

2008-02-07 @ 18:22:15
Postat av: maddafakkin amanda wallentin

men herrgud.. klart dus ka gå med i MUFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-08 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0