Sånglektion :D

Ääääntligen har jag fått börja ta mina sånglektioner. Att sjunga är verkligen nåt av det roligaste som finns ! Iallafall i min värld ^^ Så det är vad jag jag kommer göra varje torsdag ett tag framöver :)

Idag har det varit ganska slappt i skolan. Vi hade ingen svenska eftersom man är så bra och har redan gjort klart sitt redovisning-arbete, som består av en filminspelning där vi har moderniserat Romeo&Julia :D Såå extremt ball den filmen kommer bli asså.

Extrem träningsvärk idag också ! haha. Jag måste nog sluta att ge 110% på idrotten :p Kunde knappt komma upp ur sängen imorse, haha, och varenda gång jag skulle sätta mig ner idag så har jag sett ut som så gravida kvinnor gör när dem ska sätta sig ner xD

Imorgon blir det filmis hos Emma :) ett bra tag sen men det ska bli kul och även hon är nu med på vår resa till Bulgarien i sommar :D:D

Tjingeling (pling^^)

Kommentarer
Postat av: Fiffi

HAHA! du såg ut att ha rätt ont i skolan ;P

2008-02-07 @ 21:57:06
URL: http://aktaidiot.blogg.se
Postat av: Alexandra

haha.. Tro mig, jag har fortf ont ! tur jag ska få massage på lördag, kanske inte professionell men ändå ;p

2008-02-07 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0