Sportlov :)

Det är sååå skönt ! :) Fast det händer inte så mkt, kanske skönt ändå, bara ta det lugnt :) Blir inte så mkt jobb heller.. Det är skönt också :p haha.. Får se om det blir nån shoppning nån dag. Mitt kort slutade funka i fredes när jag o filip va i Lund.. Fick åka in till stan från Nova, gick in på banken där och så säger dem att dem har något problem med sin sever, det va där jag suckade av lättnad :p haha.. Så det blev inget handlat för mig då :p Kollade lite balklänningar :) hittade ingen så jätte fin precis och jag får ju inte pröva nån utan att filip e med, så det lär väl inte bli nåt prövande på lovet då :p haha.. Du kan komma hem nuuu tycker jag :p haha..


Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0