10 poäng till mig :D

Idag på idrotten så hade vi "Supergympa" faktiskt kul som tusan, men fyy vad dålig kondition jag har ! Måste bli bättring på den sidan faktiskt. Men iaf iaf, så skulle vi då hänga i ribbstolarna, benen upp och så skulle vi ha en basketboll på benen som då inte fick trilla ner ! 100 sekunder va 10 poäng ! jag var den enda som klarade 10 poäng i klassen, stoolt till max ^^ men sen sög jag ordentligt på dem andra grejerna, haha. Det roliga va att jag hade klarat längre. Men gud vad det stack i mina armar och jag kom knappt ner från ribbstolen sen xD Emma fick bära ner mig, haha.. Men kul var det iaf :)

Har även färgat och klippt mig idag :) lite mörkare med typ guldiga slingor, klippt typ 1 cm på längden och har snedlugg egentligen men jag kan även ha den som hellugg, lite missnöjd med längden men det växer väl ut igen ^^


haaaj haaaj

Jag saknar Filip och co nu ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0