Det e ju fyy vad tråkigt man kan ha !

Jag har verkligen jätte tråkigt ! Det är hemskt att bo här ute ! *jävla mög skit håla* mm, precis !
Jägers som sagt på fredag ! Kan bli skoj, kan bli tråkigt.
Slipper att gå upp o jobba klockan 7,30 på lördag iaf :)

Vi har fått ny stooor soffa idag ^^ men pappa tog genast den platsen jag ville ha ! jävla sätt


Jag är minsann hellre i skolan asså, så tråkigt har jag det hemma. Det e fan illa.
Jag vill flytta men det e bara mamma som vill det, hmm. Ska man försöka dra med sig mamma ?
Okej, det va ganska dumt skrivet men VA FAN jag vill inte bo kvar här !
Och nää jag kan inte flytta hemifrån för så mycket tjänar jag inte än !

Nää nu går jag ! Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0