Sjuk :/

Har varit sjuk nu i helgen, tråkigt som tusan !


Var dock i Lund ändå igår, det va ganska så dumt kan jag säga. Det e inte kul att gå i affärer och må dåligt. Köpte ett par Acne jeans på Pavement, va ju tvungen att köpa nåt :p haha.. 

            

Då har killarna åkt till Saalbach nu, lite tråkigt faktiskt måste jag erkänna..

Betalade även det första på vår resa till Bulgarien i fredags :) Längtar nåt otroligt :D




Här är hotellet vi ska bo på :)
                                                                                                                                                                                                                         image4





Ska börja ta tag i denna bloggen nu hade jag tänkt :p men nu ska jag plugga tyska ! tråkigt nog !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0