Träningsvärk ?

Jaa, för det kommer jag säkerligen ha imorgon. haha. Fast fyyy vad kul det va på idrotten idag, supergympa e kul som tusan + spökboll som pricken över i:et. haha. Fast vårt lag förlorade så det va mindre kul dock.

Har ändå varit en ganska kul dag i skolan idag faktiskt. Lite så halvroliga kommentarer och massa sånt ^^
Som på engelskan. haha. Vi hade sån ordlek, man va två st, så skulle den ena förklara ord för den andra utan o säga just det ordet, ja ni kan nog den leken. Iaf, så var det Sara o Magnas tur då. 

Magna: A worm with legs...
Sara: Rat ?

Hahahaha. hur korkat söt får man vara :p Det bästa var ändå att själva ordet var "lizard" Hur får man det till en mask med ben ? hahaha.. Det va kul då iaf :D

Och malla kör alkis-snack :p Satt och diskuterade förfest till jägers på fredag. Malla bara, jaa jag skiter i var vi är bara jag får bli full så xD du e ju go du :p hahaha

Nu ska jag plugga spanska :) Tjingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0