18 år idag då :)

Ja då var man över den gränsen också :p Dagen började med att jag vaknade, dock utan någon sång. Rätt skönt om jag ska vara ärlig faktiskt. haha. Gick upp och då är huset helt tomt förutom min syster och hennes två kompisar som ligger o sover. Så ja, jag åt frukost och kollade lite på tv, pratade med emma. Sen kom mamma och pappa hem :D Då fick jag en ny madrass till min säng och påslakan med chili på ^^ Jätte gulligt. Sen i kortet så stod där, Lundbergs väskor ska också besökas, det betyder en ny resväska :D PERFEKT ! För det behöver jag, en riktigt bra en också. HIHI. Jag älskar att fylla år ! Nu ska jag hjälpa mamma och pappa lite ! Emma kommer om typ 2-3 timmar och sen kommer resten av folket 17.00.. Ska bli niice :D Ha en bra dag ! för det ska jag ha !

Kommentarer
Postat av: Tim

Jag gillade ;)

2008-07-21 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0