900705

Den dagen är imorgon :D Jag fyller 18 år om ungefär 1½ timme :D hur känns det ? Jo det känns väldigt bra måste jag säga :) Dock känner jag mig inte så stor. Jag kommer ihåg när min faster t.ex var 18 eller när hon tog studenten. Fyy vad stor hon var då ! Och nu fyller jag själv 18 år och tar studenten nästa år. Jag känner mig verkligen inte så stor som jag tyckte hon var då. Men det blir man väl :p Jag jobbar och står i för det mesta, därför det är riktigt segt här. Ska försöka ta lite foto imorgon. Ska ha kalas för mig och min syster då :) Min syster fyller 14 på söndag. Perfekt tajming där mum&dad ;p haha.. Nu är jag helt slut efter jobbet idag. Så nu ska jag renbädda min säng, duscha och gå o lägga mig och se fram emot morgondagen.. Jag längtar och på onsdag blir det nog etage med några av tjejerna iaf :D Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0