Jag kan också ! :p

Jag kan faktiskt också skriva inlägg, så det är så ! Jag har bara inte orkat på sistone :p Men allt är bra med mig, kanske inte riktigt just nu. Är rädd för att jag börjar bli sjuk, fryser hela tiden och har blivit lite förkyld :( men men bara det är över till 5 juli, alltså nästa lördag :) För då fyller jag åååår :D Jag blir stor flicka, jag får köra bil, jag får rösta, jag får gifta, jag får dricka sprit utan mina föräldrars tillstånd på barer etc MEN jag får inte köpa egen sprit på systembolaget. Så jag får med andra ord inte supa mig full hemma ! Dum grej det där tycker jag. Men iallafall. Jag hittade också en väska som jag ville ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0