Ny plattång !

Det skulle jag verkligen behöva. Eftersom att jag är helt frälst i rosa, vad konstigt :p Iallafall så har jag hittat några olika. I olika prisklasser då.

Här är BaByliss Plattång Slim Ceramic:

Den kostar 395 kronor varav 10 kronor till rosa bandet. Inte så farligt dyrt måste jag säga men supersöt :)

Sen har vi Vidal Sassoon Nano Tourmaline & Ceramic:

Väldigt skrikig färg och den är nog inte så lätt att bli av med :p Kostar 399 kronor och finns även i färgerna grönt och orange.

Sen har vi en från GHD Hot Pink Styler:

En lite dyrare variant, kostar 1999 kronor. Den här lär man väl inte heller tappa bort skulle jag tro :p Här går också pengar till rosa bandet, 135 kronor för varje såld plattång går till rosa bandet.

Dessa tre hittade jag på http://www.eleven.se/ Där finns även massa andra saker till styling etc :)

Där var tre stycken iallafall som jag tyckte var riktigt söta iallafall. Får se om det blir nåt sånt kap senare i sommar, eller så kanske jag önskar mig en till min födelsedag :) bara 8 dagar kvar nu !

Jobb om en timme, hörs kanske sen :) Antagligen kommer Emma in och skriva nåt sen, hoppas på det iallafall ;p

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0