Poolen är nere och jag ska nog bli snickare :p

Hahaha.. Skämt o sido. men jag har faktiskt hjälpt till jätte mycket med poolen idag och det har gått hyfsat bra.. Förutom vid ett tillfälle men det kan vi ta någon annan gång ( det gjorde lite ont i mitt huvud kan jag säga, dock ingen hammare inblandad :p)  Och jääääklar i havet vilken färg jag fått på min rygg ! och då menar jag nästan riktig färg, helt röd. Otroligt nog så gör det inte så jätte ont ändå faktiskt, ändå ganska bra :) Så nu är jag helt slut. Det är jobbigt att vara ute i solen en hel dag. Men fyyy vad underbart det är :) Nu ska jag sova och imorn ska jag fixa mina naglar :) Sen efter det ska jag till Emma och på tisdag blir det "friluftsdag" för att treorna har sitt sambatåg (fuuuuuuuusk;)) Men vi höööörs ! PUSSPUSS !

Ps. Festen igår var kulkul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0