Helg ljuva helg ! :D

Skönt med helg :) och igår blev det jägers med gänget :p Riktigt roligt ! Ikväll blir det mys med älsk :) Ska också köra till Eslöv och hämta min syster som är på nån UKM och sjunger :) Ska nog göra våfflor också sen :D det e så gott ! och jag ska laga mat till Filip ^^ fast det går nog bra !
  Så kvällens mattips är: Kyckling i ungen, jasminris,currysås och sallad :) yummi värre :D och efterrätt blir då våfflor med grädde och jordgubbsylt :D

Nu ska jag städa mitt rum, för här är stökigt ! haha.. Får se om det kommer upp nån bild från jägers här sen :)


Bra att så många kollat filmen eller läst inlägget iaf(jag tar det som att alla kollat på filmen då) det behövs, för nåt måste göras åt det !

Tacka vet jag kärlek :) Filip som tuuuusan :D Tycker om dig mer än nåt annat ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0