Skoooola :D

Nu sitter jag i skolan med Malla bredvid mig :D eller hon rullade bort precis.. Vi har egentligen svenska, men jag är inte alls på något seriöst humör just nu :p så Sara har gjort det mesta av vårt arbete idag. mohaha.. Men nu skriver vi det på datorn, eller Sara gör det, och det betyder att vi slipper ha någon svenskla imorgon. Det betyder att jag inte kommer ha någon svenska eller matte imorn, vilket betyder att jag kommer ha en extremt lång lunch imorn. Måste in direkt 8.05 imorgon eftersom vi har Spanska prov imorgobitti, även spanska nu efter svenskan också !


Jag skrämde precis Emma så hon hoppade en meter upp i luften, det va kuwl :D hahaha.. Jag gillar att vara på flumm-humör :D men dte gillar inte Sara,hon tycker att jag är jobbig då ! :p


Jag tycker även om Filip något otroligt mycket :D Som jag har sagt ett antal ggr men man kan aldrig säga det för mycket :D <3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, och som jag hoppade!
Förlåt, men min petiga sida har krupit fram och tagit kontrollen över mej. :P Jag måste märka lite ord nu. Man kan aldrig säga det för MKT! :P Lät lite konstigt, det du hade skrivit. Men alla fattar ju vad du menar ändå. Hoppas du hade det trevligt på "billig" festen :P Puss och Kram, ses snart!

2008-03-18 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0