Träning är kuuuul ! :D

Helt lam i hela kroppen nu, men fyyy vad kul det är :) Jag är pro på boxing :D hahaha. Enda negativa idag är att jag slog lite fel på "krokarna" så jag fick lite ont i handleden men det gick över sen när jag fick in rätta knycken :p haha.. Har även köpt träningskort nu ! :D så jävla gutt.. Sparade 200 kr också bara för att man är "studerande" :p Och det tycker jag är rätt bra iaf :) Och nu är jag kissnödig hela tiden bara för jag drack så himla mkt, man blir extremt svettig av att stå o boxas hela tiden men det e kuuuligare än kuligast :D sån svensk men ändå !

Nu ska jag duscha och sen ska jag bannemaj sova gott ! :D Torsdag imorn, kul kul, dock inte 1½ timmes tyskan, där jag inte gjort läxan :$ föööörlåt Maria ! aja, hon är galen med läxor alltså !

Tjingeling !! :D



Alexandra<3Filip ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0