3 månader :p

Idag har jag o Filip varit tsm i 3 månader(IGEN:p) men jag älskar dig tusse ;) <3<3  Känns helt sjukt att tiden gått så snabbt men jag är glad över att det är med han och massa andra jag spenderar den tiden :)

Som t.ex Emma Wigg :) Som fick mig att börja gråta idag, när jag gick och handlade mat med mamma. Hon har varit på begravning idag och så hade prästen sagt så här: Att det kan plötsligt ta slut och att man inte ska ta saker förgivit alltid.. Sen skrev hon massa Översöta grejer bara.. Och jag kan bara säga att Emma du betyder övermycket för mig och det hoppas jag du vet.. Och eftersom vi blivit så bra vänner igen efter vårt lilla bråk, så är det nog meningen att vi ska vara så bra kompisar vi är :) Och det är jag glad över, VÄLDIGT glad över :)

Nu ska jag gå och kolla på fotboll och imorn ska jag på smyckekurs, inför mitt projektarbete :) Ska bli kul kul.. Sen efter det så ska en viss Emma Wigg komma hit :D <3

image38

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bättre än bäst !

2008-05-24 @ 15:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0