Bakad potatis och stark kyckling :p

Det åt jag precis till middag, sådär gott men helt okej :) Lite för starkt för min smak måste jag säga men det slank ner som sagt.

Som sagt, lovade ett inlägg med min klänning så här kommer den :

image32

Ginatricot 299 kronor

Och här är mina balskor:

image33

Wedins skor 349 kronor

Måste bara visa min extremt goda parfym, kommer från Make-up store och är deras nyaste parfym. Så tre stycken parfymer har dem nu och måste säga att denna är den som luktar godast. Kan inte riktigt beskriva hur den luktar, det är en sån parfym som "måste upplevas" ;) Men eftersom alla går runt o luktar på mig hela tiden (tolka det rätt nu) Så måste det ju vara fler som tycker den luktar gott än bara jag :p  I do, heter den och kostar 495 kronor. Finns på Make-up stores butiker, så go buy it, tycker jag !

image34

Nu har jag varit flitig idag tycker jag :) Så nu förtjänar jag 3 avsnitt av Andra Avenyn ;)

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0