Dålig update.. Jag vet !

Jag har kommit på vad som gör att jag blir på dåligt humör.. Jag är inte nöjd med mig själv över huvudtaget ! Eller egentligen är dte mitt hår som gör det, det låter patetiskt, JAG VET.. men ni vet när man har en sån jätte dålig hårdag. Då blir hela dagen förstörd. Så är det för mig iaf och jag tror det är fler som känner så. Och nu har jag kommit på att jag har bara dåliga hårdagar. Det är alltid mitt hår jag är missnöjd med på morgonen. Och det kan göra att jag blir så irriterad. jag förstår inte på mig själv ibland :p Jag vill klippa mig men sen vill jag vänta för jag vill att mitt hår ska bli bra till balen också. Och det är ju nog lättare om man har det helt rakt och långt då, så uppfattar jag det iaf. Så jag får väl stå ut i  3 veckor till.. Sen ska jag verkligen klippa mig :D Dock fortf ha det långt. Jag gillar långt hår iaf :) Ja, nä nu ska jag sluta klaga.. Jag har iaf underbara kompisar och världens bästa ikke-svartsjuka pojkvän :p haha. Och jag vet ju att dem tycker om mig iaf :) Förhoppningsvis lika mycket som jag tycker om dem :)

Pusspuss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0