hundar,hundar,hundar

Hundar är så fruktansvärt roliga ! Iaf min hund. Vi var ute precis och jag måste säga att den hunden blir aldrig trött på att kasta boll. Jag,mamma och pappa var ute o körde och det slutade med att vi stannade och fika hos en av pappas fiskekompisar. Denna kompisen till pappa har en hund som en gång blev parad med vår hund, de fick sedan 7 otroligt söta valpar. De har nu kvar 2 av dem hundarna + mamman då och fyy vad söta dem är ! Förvisso är dem nog 5 eller 6 år nu men usch ja, söta är dem :p Man blir nog lite skadad av hundar haha. Eller jag tycker det är kul iaf, men jag är uppvuxen med hund och har 2 hundar här hemma nu. En som jag haft sen jag var 2 år och en sen jag var 15 :)

Kanske inget jättekul inlägg, ska lägga in en bild sen också på mina balskor jag hittat :) Får bli imorgon tror jag för jag måste plugga matte nu, nationella på torsdag..

Resan till Bulgarien är avbokad nu också :(


Alexandra<3 Filip 23/2-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0