Ingen bra dag idag !

Vi började 11,15 idag.. Så jag tänkte men då får jag ta 9,00 bussen så kan jag göra lite läxor o så på skolan också.. JO TJEEEEEEEEEEENA att jag kunde ! Jag hade ställt klockan fel. Istället för 7,51 så klockan på 8,51 ! Alltså skulle jag haft 7 min på mig att klä på mig borsta tänderna och få med mig en macka eftersom min plånbok är så tom att det ekar i den. Nä, så det fick bli 11,00 bussen, va på skolan 11,30.. Som tur var så hade vi ingen seriös lektion tydligen när jag kom fram. Skrev upp mig på listan och gick o käkade :p lagom ändå. Men allt detta resulterade i en dag med dålig humör och en irriterad Alexandra. Det gillas inte kan jag säga ! Så förlåt för mitt beteende idag ni som märkte av det.. Ska gottgöra det nån dag :p Har iaf läst klart min bok som vi har prov på till imorn :p Ska öva på lite (många) glosor nu också :p Som tur är så har jag en liten väntestund på skolan imorn också, om planeringen går som den ska imorn :p haha..

Nu ska jag äta Kärleksmums som jag gjort :D Kommer en bild sen ;D

POSS !!

BTW.. AJ LÖÖÖÖÖVE MAJ BOJFRIEND VERY MUCH ;D And I'm out of here !! So long hoooooneys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0