Över förväntan

Sprang som sagt 5 km idag. För mig som inte har så bra kondition(trodde jag iaf) så gjorde jag detta riktigt bra.. Sprang rundan på 27,13 minuter, väldigt nöjd över mig själv. Helt lam i benen nu, haha.Fruktansvärt härligt väder att springa i också, älska detta väder. Men att ha sprungit så långt stoppar inte mig, ska träna box om 1½ timme, träna i 80 min ;p Snacka om att jag kommer vara död sen ! men jag ska klara det :p haha..

Nationella matte imorn också, ska pluga lite sen när jag kommer hem. Hade även nationellt prov i engelska, muntligt. Det gick riktigt bra ! :) Har precis kommit hem, var och fixade mina naglar, så nu är dem supersnygga igen :) 


 Nu blir det käk ! Kan behövas en sån här dag ;p

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0