Skärpning på mig nu känner jag

Riktigt dålig på att skriva i min blogg. Har inte hänt så mycket förvisso, kan vara därför.. Jag är ledig imorn från skolan :D Så hiimla skönt.. men ska dit ändå :p Ska åka bussen klockan 11,00, käka på skolan och sen dra in till Lund med Emma.. Har tänkt handla en bikini.. Jag har fått nåt dille på prickigt nu, innan var det randigt. Iallafall så har jag hittat en fin bikini på intersport tror jag det var. En röd med vita prickar, så därför bara måste jag ha mina röd/vit-prickiga kawasaki skor ^^ haha.. Sen får jag nog ta det lugnt, bikini är det enda nödvändiga just nu. Sen är det ju student för älskling nu, så frågade jag så här:
Jag: Vad vill du ha i studentpresent?
Filip: Men inget ! Det räcker med dig !

Jag bara. jaha, det va ju jätte gulligt sagt, men känns helt konstigt, ska jag inte köpa nåt då.. Så han fortsätter bara nä men det gör inget, jag vill inte ha nåt. Så jag vet inte om jag ska skita i det eller om jag ska köpa nåt litet iaf. Vad tycker ni ?

Iallafall, jag har ett litet tips till er ! Gå inte och lägga pengar på Veets hårborttagningskräm, totalt värdelös säger jag bara ! Så nu har jag fått sagt det också :p

Nu ska jag gå och fota mina armband jag gjorde på smyckekursen, så kommer snart ett inlägg till ;)

POSS !

Kommentarer
Postat av: emma andersson

köp något ändå :D så säger jag med fast man blir ändå glad av att få något! :P

2008-06-02 @ 01:02:16
URL: http://eemmmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0