Smyckena :)

Kanske inte världens bästa bilder men jag försökte så gått jag kunde :)



Ett blått, hade tänkt ha det till balen :) Eftersom jag har en blå klänning så passar det utmärkt :)



Extremt dålig bild men ett fint armband :)



Detta blev som mors-dags present till mamma.. På berlocken står det : Made with love



Och här var en hel bild på det :)

Måste säga att jag är riktigt stolt. Tyckte dem blev superfina :) Så det blir ett riktigt roligt projektarbete. Lalle, som jag ska göra mitt PA med, gjorde halsband också och mer med massa färger.. Jag körde lite mer traditionellt :)

Så nu har jag varit duktigt. Ska försöka hinna skriva imorn :) POSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0