Tråkig kväll !

Har precis spelat yatzy med mamma :p jag tror jag vann, orkade inte räkna ihop poängen :p haha.. Har även varit på fotbollsmatch,, Löberöd vs. Harlösa :p Löberöd vann med 8-1 tror jag eller 9-1.. Gutt som tusan.. Kan behövas.. För övrigt så ska jag ju då påbörja mitt projektarbete imorn, ska bli så hiiimla kul alltså. Vi ska då gå en smyckekurs, göra smycken och sedan försöka sälja dessa och sedan skänka pengarna till olika fonder :) Har ni något förslag på någon speciell fond ni tycker pengarna kan skänkas till ? Jag hittade även en hemsida, som vår "lärar" säljer sina smycken på. Jag tycker hon gör fina smycken iaf :) www.linza.se  Ni kan ju kolla in där :)

Men nu ska jag bannemang sova.. Trött som tusan. Det går inte att dela säng med sin pojkvän som har en liten säng + att han brer sig :p haha. Men jag tycker om han ändå :) <3

PUSSPUSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0